SiteLogo

پرفروشترین کیف چرم لپتاپ تولید شده در سال 1402

0 134
پرفروشترین کیف لپتاپ چرمی

کیف های چرمی لپتاپ در انواع طرح، جنس ها و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند تا هر شخص بسته به نیاز و سلیقه خود آن ها را خریداری کند.

بعضی اوقات، تنوع بالای این کیف ها، موجب سردرگمی خریداران می شود. در ادامه نگاهی کلی به انواع کیف لپ تاپ موجود در بازار خواهیم انداخت.

انواع کیف های چرمی لپ تاپ دست دوز موجود در بازار

امروزه کیف های لپ تاپ در انواع طرح ها، جنس ها و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند تا هر شخص بسته به نیاز و سلیقه خود آن ها را خریداری نماید. ولی بعضی اوقات، تنوع بالای این کیف ها، موجب سردرگمی خریداران می شود. در ادامه نگاهی کلی به انواع کیف لپ تاپ موجود در بازار خواهیم انداخت.

۱- طبقه بندی کیف چرم مخصوص لپ تاپ چرخ دوز از لحاظ جنس

غالبا این کیف ها، در دو جنس چرم و برزنتی تولید می شوند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. به طور مثال کیف های چرمی علاوه بر آن که بسیار شیک و لوکس هستند، دوام و طول عمر بالاتری نیز دارند، ولی باید توجه داشت که تنوع کیف های برزنتی بیشتر از کیف های چرمی است.

۲- دسته بندی کیف دستی لپ تاپ زنانه و مردانه

از لحاظ ساختاری نیز این محصولات در انواع کیف دستی، کوله پشتی و کاور لپ تاپ تولید می شوند. اگر چه کاور لپ تاپ بیشتر به همراه کوله پشتی و کیف دستی مورد استفاده قرار می گیرد، ولی می توان آن را نیز به عنوان یک کیف ساده به شمار آورد. البته باید توجه داشت که کاربرد اصلی کاور، حفاظت از لپ تاپ در برابر رطوبت و گرد خاک می باشد.

کیف دستی و کوله پشتی، رایج ترین کیف های محافظ لپ تاپ می باشند که هر کدام در اندازه های مختلفی ساخته می شوند. شایان ذکر است که غالبا کوله پشتی ها از جنس برزنت و کیف های دستی لپ تاپ، چرمی می باشند.

 

معرفی پرفروشترین کیف لپ تاپ چرم در سال 1402

تیم تولید سیلواچرم امسال بالای 50 عدد از این کیف لپ تاپ چرمی را برای مشتریان عزیزمان تولید و ارسال کرده است. این کیف لپ تاپ چرمی مدل SILVA Laptop Bag09 را دارد که بسیار جادار و پرطرفدار است.

در صورتی که شما لپ تاپ دارید و می خواهید کیف لپتاپ چرمی داشته باشید پیشنهاد میکنیم از این مدل کیف یا دیگر مدل های انتخاب نماید تا تیم تولید برای شما بر اساس رنگ و سایز مورد نیاز تولید کند.

مشاهده تمامی کیفهای لپتاپ چرم در سایت سیلواچرم