SiteLogo

6 مدل جدید ساک مسافرتی چرم + این مدل کیف های مسافرتی جا کفشی دارند!

0 331
ساک‌مسافرتی دستی چرم با امکان قرار دادن کفش

ساک چرمی بزرگ علاوه بر مسافرت های طولانی و کوتاه می توانند کاربردهای دیگری را نیز داشته باشند. برخی افراد برای دانشگاه استفاده میکنند و برخی دیگر برای باشگاه و برخی برای کوهنوردی. ما در تیم تولید محصولات چرمی سیلوا چرم ساک های چرمی را برای شما  جمع اوری کرده ایم که امکان قرار دادن کفش نیز را دارند و از دیدن ان ها لذت ببرید. شما میتوانید هر کدام از مدل های مورد نظرتان را در رنگ و سایز اختصاصی نیز سفارش دهید.

ساک چرمی یک محصول خاص، بادوام، شیک، باکلاس و لاکچری برای حمل وسایل شخصی در مسافرت های طولانی مدت و حتی کوتاه است که بسیار مورد نیاز است و کاربرد دارد و پرستیژ خاصی به شما می بخشد و اعتماد بنفس شما را دوچندان می کند. با داشتن یکی از این مدل های کیف مسافرتی چرم، می توانید وسایل مورد نیاز خود را به آسانی در آن جا دهید و در جیب های اطراف آن نیز وسایل کوچک از قبیل تبلت، هندزفری، وسایل شخصی مصرفی و غیر مصرفی که در طی مسیر نیاز دارید را قرار دهید در این مدل کیف های مسفارتی امکان قرار دادن کفش نیز فراهم شده است.

 

برخی از کاربردهای ساک مسافرتی چرم

  • مقاومت بالا: چرم یکی از مقاوم‌ترین مواد است که می‌توان برای ساخت کیف مسافرتی زنانه و مردانه استفاده کرد. این صنایع چرمی معمولاً با پوشش دادن موادی مانند روغن‌های مخصوص، از حساسیت به آب و رطوبت در برابر حفاظت می‌شوند.
  • ظاهر زیبا: ساک‌های مسافرتی چرمی با طراحی‌های مختلفی در بازار موجود هستند و می‌توانند با ظاهر زیبا و شیکی که دارند، همه پوشش‌های روزمره را برای مسافرت فراهم کنند.
  • قابلیت تعمیر: در صورتی که ساک دستی چرمی خراب شد، می‌توان آن را تعمیر کرد. به دلیل مقاومت بالای چرم، تعمیر آن نیز بسیار ساده است.
  • پایداری: ساک مسافرتی چرم به دلیل مقاومت بالا و طول عمر بیشتر، به عنوان یک سرمایه درازمدت برای خریداران محسوب می‌شوند.
  • انعطاف‌پذیری: چرم یک ماده انعطاف‌پذیر است و این به دلیل طبیعت مرغوبیت آن است. بنابراین، ساک‌های مسافرتی چرمی نسبتاً انعطاف‌پذیر هستند و به شکل بدنه و محتوای داخلی ساک سازگاری دارند.

 

 

SILVA Tavel Bag06

 

ساک‌مسافرتی دستی چرم | مدل SILVA TRAVEL BAG09

 

 

ساک‌مسافرتی دستی چرم | مدل SILVA TRAVEL BAG24

 

 

 

ساک‌مسافرتی دستی چرم | مدل SILVA TRAVEL BAG29

 

 

ارسال دیدگاه

مقالات مرتبط