SiteLogo

10 مدل کیف لپ تاپ مک بوک؛ مدل های چرم بادوام و بسیار زیبا برای لپ تاپ اپل Apple MacBook

تیم سیلوا چرم 12 اسفند 1402
0 502
کیف های لپ تاپ چرم مک بووک

این کیف لپ تاپ های چرمی از مرغوب ترین نوع چرم در ارومیه تولید می شوند. طرح و رنگ این کیف ها اروپایی است و شما می توانید اندازه و حتی زنگ مورد نظرتان را بصورت آنلاین برای لپ تاپ مک بووک خودتان سفارش دهید.

در ادامه به این 10 مدل لپ تاپ برای مک بوک MacBook اشاره می کنیم:

 

 1- کیف لپتاپ چرم مک بووک Apple MacBook مدل SILVA Laptop Bag18

این کیف از طراحی منحصر به فردی برخوردار است بسیار شیک و کاربردی است. دارای دو جیب اضافی برای قرار گرفتن وسایل و لوازم شماست.

 

 2- کیف لپتاپ مک بووک چرم مدل SILVA Laptop Bag04

این کیف با دارا بودن جای اضافی برای قرارگیری وسایل و لوازم شما یکی از بهترین انتخاب ها در میان کیف لپتاپ به شمار میرود.

 

 

 3- کیف لپتاپ چرم مک بووک MacBook مدل SILVA Laptop Bag14

این کیف را به صورت دستی برای حمل لپتاپ خود میتوانید استفاده کنید. این محصول به همراه یک کیف شارژر همرنگ و ست ارائه میشود. همین ویژگی استفاده از این محصول را بسیار راحت کرده است شما میتوانید شارژر لپتاپ خود را با استفاده از این کیف به راحتی همراه خود حمل کنید. در نتیجه یکی از پرطرفدارترین محصولات چرم سیلوا چرم میباشد.

 

 4- کیف لپتاپ مک بووک چرم مدل SILVA Laptop Bag21

این کیف از طراحی ساده و بسیار شیکی برخوردار است و کاملا کاربر پسند میباشد. بهترین انتخاب برای افراد ساده پسند است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. از پرطرفدارترین کیف های دستی چرمی مخصوص لپ تاب بشمار میرود.

 

 5- کیف لپ تاپ چرم مک Apple MacBook مدل SILVA Laptop Bag09

از قابلیت های این کیف لپتاپ می توان به قسمت مخصوص برای قرار دادن دو عدد لپ تاپ به صورت مجزا و همچنین جیب های مخصوص لوازم جانبی لپ تاپ ها اشاره کرد.

 

6- کیف لپتاپ مک چرم مدل SILVA Laptop Bag19

این کیف بسیار جا دار است دارای قسمت مخصوص لپتاپ, جای مخصوص گوشی موبایل, تبلت, جای خودکار و جای اضافی برای قرار گرفتن وسایل و لوازم شما  است.

7- کیف لپتاپ چرم مک بووک مدل SILVA Laptop Bag38

این کیف زیبا و جادار لپتاپ علاوه بر جای قرار گیری لپتاپ با دارا بودن جای مخصوص تبلت و گوشی موبایل و مدارک یکی از بهترین گزینه ها به عنوان کیف لپتاپ میباشد. این کیف بسیار جادار و بزرگ است از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است. جای اضافی برای لوازم و مدارک شما دارد.

8- کیف لپتاپ چرم مک بووک مدل SILVA Laptop Bag33

این کیف یک کیف عالی برای محافظت از لپتاپ شما است علاوه بر جای مخصوص قرارگیری لپتاپ , فضای اضافی برای قرارگیری لوازم و وسایل مورد نیاز شما دارد و بسیار بزرگ و جادار است.

9- کیف لپتاپ مک بووک MacBook چرم مدل SILVA Laptop Bag25

این کیف  به صورت یک کیف کوله طراحی شده است و با دارا بودن جای مخصوص تبلت و لپتاپ یه کوله بسیار کاربردی برای شما مشتریان همیشگی سیلوا چرم بشمار میرود.

 

 

10- کیف لپتاپ چرم مک بووک مدل SILVA Laptop Bag23

این کیف بسیار زیبا و جادار است و با دارا بودن جیب اضافی برای قرار گیری وسایل و لوازم، شما را از داشتن کیف دیگری بی نیاز می کند و حس خوبی منتقل می کند.

 

برای مشاهده دیگر کیف های لپ تاپ لینک پایین را کلیک کنید.

https://silvacharm.com/cat/digi-leather/leather-laptop-bag/

 

 

ارسال دیدگاه

مقالات مرتبط