SiteLogo

پرفروش ترین مدل ساک چرمی برای نوروز 1403

0 67
ساک چرمی دانشجویان دانشگاه ازاد

این مدل ساک چرمی بیشترین فروش را در سال 1402 داشته و برای تعطیلات نوروز 1403 پرطرفدار است و در 2 رنگ قهوه ای و مشکی در سیلواچرم تولید می شود.

ساک ‌مسافرتی دستی چرم SILVA TRAVEL BAG07  تهیه شده از مرغوب ترین نوع چرم گاوی در رنگهای  زیبا و جذاب قهوه ای و مشکی موجود میباشد.

یکی از پر کاربردی ترین و زیباترین مدل های تولید شده از مجموعه چرم سیلوا  می توان به این کیف نام برد که کاربرد بسیار عالی آن باعث ایجاد طرافداران زیادی شده است . این ساک سفری این امکان را برای ما مهیا می کند که بتوانیم البسه و لوازم مورد نیاز زیادی را درون آن جای دهیم. این محصول شامل یک محفظه اصلی بزرگ است که فضای قابل توجهی برای البسه و لوازم مورد نیاز ما تامین می کند. همچنین دو عدد جیب بیرونی برای آن در نظر گرفته شده که در دو سایز بزرگ و کوچک می باشد. جیب سایز بزرگ می تواند برای قرار گرفتن اسناد، مدارک و کتاب مورد استفاده قرار گیرد و جیب کوچک برای لوازم ریز. این کیف طرح روز و ‍پرطرفدار اروپا و تولید شده در تیم چرم سیلوا است که از جنس چرم اصل گاوی و مخصوص خانم ها و آقایان تولید شده است.

ساک‌مسافرتی دستی چرم| مدل SILVA TRAVEL BAG07

ساک‌مسافرتی دستی چرم| مدل SILVA TRAVEL BAG07

همین ویژگیها این محصول را به یکی از کاربردی ترین محصولات چرم سیلوا تبدیل کرده است.
از ویژگی های منحصر به فرد سایت چرم سیلوا گارانتی ۷ روز بازگشت کالا در صورت مطابق نبودن با عکس محصول میباشد.
دیگر برتری های خرید محصولات در سایت سیلوا چرم به امکان انتخاب نوع دوخت کالا به صورت دست دوز و چرح دوز میتوان اشاره کرد. که موجب ایجاد تغییرات خاص در محصول در صورت انتخاب نوع دوخت به صورت دست دوز میشود.
برای ایجاد تغییرات خاص در سایز محصول کافی است بعد از انتخاب نوع دوخت به صورت دست دوز و فعال شدن قسمت یاد داشت در پایین محصول پیشنهادات خود را با تیم تولید به صورت مستقیم در میان بگذارید. در صورت نیاز تیم تولید با شما تماس خواهند گرفت.