SiteLogo

بهترین برندهای چرم ایرانی

دریا حسینی 06 شهریور 1403
0 29
بهترین برندهای چرم ایرانی

بهترین برند چرم ایران

صنعت چرم در ایران سابقه‌ای طولانی دارد و ایران یکی از کشورهای پیشرو در این صنعت است. شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان و تهران از مراکز مهم و اصلی تولید محصولات چرمی هستند. صنعت چرم قدمتی چند هزارساله در ایران داشته و  محصولات چرمی کشورمان شهرت ملی و بین المللی دارند.

صادرات چرم به دیگر کشورهای دنیا نشان دهنده ارزش و کیفیت بالای محصولات چرمی ایرانی در بازار جهانی است. برای ساخت محصولات چرمی از انواع پوست حیوانات مانند پوست گاو، گوسفند و بز استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای چرم ایرانی را بررسی کنیم.

بهترین برندهای چرم در ایران

برندهای زیادی در ایران مشغول به فعالیت هستند و رقابت بین آنها باعث ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است. در اینجا برخی از برترین تولیدکنندگان محصولات چرمی در ایران را معرفی می‌کنیم:

چرم مشهد

گروه صنعتی مشهد یکی از اصلی‌ترین و بزرگترین تولیدکنندگان چرم در ایران است. چرم مشهد از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای چرم در ایران است که سالانه ظرفیت تولید یک میلیون قطعه چرمی را داراست. این برند 70 شعبه در سراسر کشور دارد که حدود هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

چرم مشهد انواعی از محصولات چرمی مانند پوشاک، کیف، کمربند، کفش، دستکش و سایر محصولات زنانه و مردانه را در خط تولید خود دارد. فرآیند تولید محصولات چرمی در کارخانه چرم مشهد به صورت حرفه‌ایی صورت می‌گیرد و این برند دارای گواهینامه صنعت برتر ملی را دریافت کرده است.

 

چرم پاندورا

برند پاندورا فعالیت خود را در سال 1375 آغاز کرد و با به کارگیری نیروهای بومی زیر نظر کارشناسان کشور ایتالیا و ترکیه، توانسته است به موفقیت چشمگیری برسد. این برند از بهترین متریال‌های ایرانی و خارجی برای ساخت محصولات چرمی استفاده می‌کند و محصولات آن همگام با مد تولید می‌شوند. چرم پاندورا کیفیت قابل توجهی دارد و با تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شود.

این برند محصولات خود را به چندین کشور از جمله روسیه، اوکراین، آلمان و آذربایجان صادر کرده است. برند پاندورا توانسته است برای اولین بار سیستم گردش هوای کفش را اختراع کند که با تخلیه‌ی هوای داخل کفش، از تعریق پا جلوگیری می‌کند.  پاندورا کفش‌هایی سبک و انعطاف پذیر با قابلیت استفاده طولانی مدت طراحی کرده است به همین دلیل می‌توان آن رایکی از بهترین برندهای کفش چرم ایران دانست.

 

سیلواچرم

سیلوا چرم یک فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی است که از تیمی حرفه‌ای و متخصص ساخته شده و از چرم با کیفیت برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. برند سیلوا چرم امکان سفارش انواع طراح‌ها و رنگ‌های محصولات چرمی را فراهم آورده است و زمان ساخت محصولات آن برای خریداران مشخص است.

امکان شخصی سازی محصولات و ارتباط مستقیم با اعضای تیم، یکی از مزایای بزرگ این تولیدی است. محصولات این برند دارای گارانتی تعمیر و تعویض در صورت مغایرت سفارش هستند و قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر برندهای دیگر دارند.

 

نوین چرم

یکی دیگر از بهترین برندهای چرم طبیعی ایران، برند نوین چرم است که پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و انواع هدایا را در خط تولید خود دارد. هدف این برند تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی است و با توجه به نیازهای جامعه ایرانی، محصولاتی با کیفیت تولید می‌کند.

نوین چرم سابقه صادرات به امارات، کویت، ژاپن، مالزی، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی از جمله آلمان، دانمارک، سوئد، جمهوری چک و روسیه را در کارنامه خود دارد. این برند به دلیل همکاری با طراحان مطرح بین المللی و استفاده از افراد حرفه‌ای توانسته است جایگاه مهمی در صنعت چرم ایران پیدا کند.

 

مارال چرم

این برند در سال 1374 تاسیس شد و تجربه نسبتا خوبی در زمینه تولید محصولات چرمی دارد. مارال چرم دارای 52 شعبه در سراسر ایران و چندین شعبه در ایتالیا، سوئیس، استرالیا، قزاقستان و گرجستان است.

استفاده از به روزترین فناورهای تولید چرم صنعتی، بهره گیری از متخصصان ایرانی و بررسی سلایق مردم در داخل و خارج از کشور باعث توسعه و پیشرفت روز افزون این برند شده است. مارال چرم، بهترین پوشاک چرم، کیف، کفش، کمربند، دستکش و سایر لوازم جانبی را در طراح‌های مختلف برای سنین متفاوت طراحی و تولید می‌کند.

 

چرم شیفر

این برند در سال 1378 تاسیس شد و تا کنون توانسته به بیش از 10 کشور جهان محصولات خود را صادر کند. برند چرم شیفر از بهترین مارک های چرم طبیعی در ایران است و در ساخت محصولات خود از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کند.

این برند با بهرمندی از تکنولوژی روز دنیا و تلاش متخصصان توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و در سطح بین المللی مقبولیت داشته باشد. چرم شیفر موفق به اخذ گواهی از وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی برای تولید کفش و صندل طبی شده است.

چرم کاکتوس

این برند در سال 1393 شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات چرمی مردانه و زنانه را تولید می‌کند. برند کاکتوس موفق شده است به بازار جهانی راه پیدا کند و یکی از بهترین برند‌های چرم در ایران باشد.